Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

18 år!

Publicerad 2011-04-18 11:26:00 i Fest/Kalas

                                                                         

Idag fyller min yngsta bror 18 år! :) Grattis Sebbe!! =)

Han firades igår hos sin mor, jag va dit en stund, ska fira honom igen på fredag hos far. Han får presenten då. :)
Far ska bygga en lgh. åt Sebbe ute vid far (far skulle bygga ett garage, men kom på nu att han kunde bygga en lgh. där i stället till Sebbe).

Idag skulle Sebbe skriva upp (ja för körkortet). Igår var han nervös som bara den. Om några timmar ska han skriva upp. I morgon har han tid för Uppkörning. Han var nervös för att han skulle kugga.

Herregud redan 18 år, tyckte det va nyss han föddes. Samma dag som han kom hem från BB, så fick han gå på konsert! Storebrorsan (den äldsta) var aktiv i ett band, å de spelade på byns biograf den dagen. Han blev det fjärde syskonet i vår syskonskara, oj oj vad jag & mina bröder lurade i han tok. Ha ha.
Sprang efter oss större, ville vara med oss. En av hans stösta idoler var storebrorsans ena kompis, han sprang direkt till honom & kramade om honom när han fick se honom. Frågade honom en massa saker.
Å nu är min yngsta bror myndig med, å är duktig på att jävlas med sin familj. Lång som bara den är han med, skostorlek 47... Jobbigt för honom. Spelar innebandy med, är tydligen jättebra. :) Kul för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela