Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Skulle

Publicerad 2011-04-15 00:29:09 i Allmänt

bara säga att magen är bättre, men jag är inte bra.

Torsdagen bjöd på riktigt roligt äventyr! :)
Träffade en vän som jag har inte sett på jättelänge! Trots att hon bor här i byn. Vi åkte till grannstan & gjorde den. :) På vägen hem gjorde vi pinsamma saker... men vaddå, det va ju bara hon & jag där & musiken var ju bra & den bjöd liksom in oss på rytmiska rörelser... ha ha Mötande bilister undrade nog.

Tack vännen för en trevlig dag! :)

Väl hemma så bytte jag bara om sen cyklade jag & hämtade blommor & jord som hyresvärden stod & delade ut idag (vi får det en gång per år) sen tog jag & cykla till farmor & planterade ner hennes sex stycken Penseér & lite Krasse frön. :) Fick plantera om en blomma till. Så nu har även hon lite fint på sin balkong. :)

Sen åkte jag hem & nu står mina Penseér & väntar på att bli planterade. :)

Vad har du för planer för i helgen? Vill ju höra vad du ska göra.

Vad ska jag göra då? I dag fredag blir det lugnt, tvättstuga på e.m. Lördagen får jag besök av min ena kusin & hennes familj. Vi har inte setts på flera år! Det är marknad här i helgen med, så vi ska gå på den. Det finns Tivoli med, så vi ska på den med. På söndag ska jag kanske på 18 års kalas.

Under torsdagen fick jag även ett trist besked! :( Så nu blev jag ännu mer ledsen inom mig. Ni som följde min gamla blogg (Linduz) vet att mitt ena kusinbarn kämpade/kämpar med sin Cancerdiagnos. Han är bara 22 år. Han fick Leukemi för några årsen. Nu har han i ögat med. Skickade ett sms till min kusin, skrev att jag skickar Styrkekramar till hela familjen.

Jag tvivlar på att den där herren där uppe finns, för jag tror om han skulle finnas så skulle inte folk drabbas av sjukdomar & det skulle vara fred på jorden. Men det är vad jag tror.

KRAM till dig mitt kusinbarn! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela