Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Dessa tankar

Publicerad 2011-08-24 11:28:11 i Allmänt

med den rubriken syftar jag på vad jag skrev i förra inlägget. Jag menar att de tankar är inte lätta & tass med.
Men nu får jag säga att det är inte bara han som får mig & känna mig låg i humöret. Utan det är en grej till som kommer förändra mitt liv totalt. Jag väljer att inte berätta mer om det, för det är för privat.

Mina vänner som jag litar på får veta grejen.

Idag är det mitt sista kvällspass på sommarjobbet, i morgon gör jag mitt sista jobbpass. Vilket får mig & lite ledsen. Jag har trivits verkligen jättebra på jobbet. :) Vilka fina boende & kollegor jag har haft i 8 veckor. :)

Ska ta & kolla efter en gång till i min Sju sorters kaks bok, & tänka efter vad jag ska e.v baka. Vill bjuda mina boende på fika i morgon. :) Jga har en lite tradition att jag brukar bjuda på hembakt fika på min sista arbetsdag när jag har sommarjobbat. :)

På fred. ska jag & Emelie & hennes dotter till ena grannstaden. Jag ska shoppa & e.v göra en sak som jag har inte gjort på snart 1 år. Får se om det blir så. Vad det är tänker jag inte avslöja nu... ;)

Nä kakboken nu va.

Ha en fin lilllördag.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-08-25 15:58:56

Härlig Cliffhanger! Vad gjorde du då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela