Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Jag hoppas.

Publicerad 2011-08-17 00:00:02 i Allmänt

Nu är jag ledig fem (5) dagar! =) Ja du läste rätt. & nej jag har ej bytt till mig dessa dagar, det är inlagt så på schemat. Ok, ja om det är ngn som blir sjuk el. annat på mitt jobb, så får jag vara beredd på att jobba.
Men som jag vet nu så är jag ledig fem dagar. :)

Under dessa dagar hoppas jag på sol & värme. För vet du vad, jag har inte badat i sommar i sjön el. i en pool. Om man inte räknar med mina tårdoppningar som jag gjorde igår hos min vän. Nä jag tänkte väl det, det räknas inte.

Jag får åka till min favorit badplats här i byn & njuta av ensamheten för nu har skolorna börjat igen. Jag måste ju bada, men räknas det om jag bara doppar mig helt en gång, eller måste jag simma med?! ha ha.
Det är ju skandal att jag inte har hunnit badat i det fria. Jag som skickade ett vykort till mina brorsdöttrar & skrev att de skulle få komma så skulle vi kanske kunna åka till badplatsen & bada. Samt kanske spela minigolf.
Hm... & nu ska de börja skola & förskoleklass i veckan.

Så nu hoppas jag på att jag kan bada! =) & sen hoppas jag på att jag hinner träffa några el. någon av alla vännerna som jag messade. :)

Nä, nu ska jag ta & bädda rent i sängen sen ska jag njuta att av kunna krypa ner i en renbäddad säng, & jag är renskrubbad med, & då är det extra skönt! :)

Ha en underbar dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela