Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Gott slut, Gott nytt.

Publicerad 2011-12-31 12:01:36 i Fest/Kalas

Jahap så var 2011 slut. Vilken konstig känsla. :( Året började nyss väll...

Året har bara svischat förbi känns det som. Mycket har hänt under året med, jag har skrivit min egan Årskrönika här så läs den om du vill veta mer.

Ska strax gå & hämta cykeln som blev kvar hos en vän igår. Jag var dit på f-fest, sen gick jag & hon & en till byns ena uteställe. Hade det trevligt, men ändå kunde jag vara utan det besöket.

Ska även hem till ett par vänner & gosa med en katt. De är inte hemma, & katten är själv. Så jag ska dit & se efter den.

Ska bort till en vän & hennes familj i kväll. Vi ska äta tre rätters & ha det allmänt bra. :)

Nä ska ta & skynda mig.

Ha en fantastisk Nyårsafton alla!

& du: Kör inte bil onykter!! & var varsam med nyårsfyrverkerierna om du nu måste hålla på med sånt!!

Skänker en tanke till alla ensamma som inte har någon & fira in 2012 med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela