Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Luciadagen

Publicerad 2011-12-13 15:50:45 i Allmänt

                                                                        

Idag är det Luciadagen! Det innebär att det är elva dagar kvar till Julafton.

Hoppas ni har haft en bra Luciadag. & att du har sett någon fint Luciatåg.

Jag har inte sett något idag (ja om jag inte räknar med de två klipp jag såg på Musikhjälpens hemsida), jag såg byns Luciatåg i söndags.

En fråga:
När du var med i skolans Luciatåg. Vad ville du vara helst då?

Jag var nog mest Tärna, tror inte att jag var Lucia någongång, kanske någongång på Förskoleklass, men inte i skolan. Jag va Tomte med.

Kommentarer

Postat av: Din kära syster ;*

Publicerad 2011-12-14 16:52:17

Strut bubbe ville jag vara ! :))

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-14 19:51:34

sv: ja verkligen, världens charmtroll :)

Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Publicerad 2011-12-14 21:35:05

Lucia var enda alternativet för min del!! ler



Va gullig du är som skriver att du tycker att Lexie är en av dom finaste barnen du sett!! Hon blev jätte glad när jag sa det till henne å medlade att jag skulle ge dig en STOR varm kram!!



Så här kommer den:



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-12-15 12:00:28

Jag var lucia eller tärna :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela