Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ett hostigt barn & floder.

Publicerad 2011-02-08 22:06:46 i Allmänt

Idag har det flytit på bra. Har kännt mig bra till mods hela dagen. :) Då vet man att allt står rätt till i sitt liv. Det som fattas är ekonomi som gör så att jag kan åka & handla in rätt mat så jag kan följa en ny matvana.
Fick en go´kommentar av en go kvinna i det föregågna inlägget. Den värmde mitt hjärta. :)

Lilly: Frågor kommer. Många kan jag tro. ;) Tack för din peppning.

Apan: Tack för din peppning med, det är också din förtjänst att jag har börjat ta fler promenader. :)

Efter mattelektionen så tog jag en promenad på en timme med en kär vän. :) Efteråt gick vi hem hit & tog en kopp te. :)

Min svägerska ringde nu i kväll, hon undra om jag kunde ta hand om min yngsta brorsdotter i morgon. Hon har vait hemma ett tag från förskolan. Magvärk, feber + hosta nu. De har nog kanske fått svar på magvärken, äntligen! :)
Det hostiga barnet kommer runt 07.00 i morgon bitti. Jag ska sova om ett tag, som tur så brukar brorsdottern vara morgontrött. Så jag kanske får sova en liten stund till. 

Floder?! Ja som i rubriken. Ja jag grät lite floder nu i kväll till programmet "Sofias änglar". Hoppas kommunen kom & intstallerade en hiss åt mannen som hade blivit förlamad från bröstkorgen & ner. Han var med om en MC-olycka. 
Nästa vecka verka det vara ett "Flod program" med. Men jag tycker om Sofias änglar. Johnny & Mattias tycker jag om, de är så sköna & roliga. :) 

Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela