Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Hej alla.

Publicerad 2011-02-19 18:05:37 i Allmänt

Oj, jag har "glömt" bort bloggen... Oups. Sorry.

Ett litet snabbt inlägg nu. Allt är bra här. Små stressad var jag nyss, men jag behövde inte vara det sa värdinnan.

Jag ska strax gå på "Mellomys" hos en vän. Ja, Melodifestivals mys med vin & flickor i olika åldrar. :) Får se om jag halkar ner till klubben sen. Känner jag mig själv efter nå't glas vin så hamnar jag på klubben, beror väll på när jag gå dit i så fall & om det är några knuttar kvar.

Idag har jag tagit en promenad med 2 vänner & en hund. Hunden fick sprinag lös på promenaden. Lyckligare hund har jag inte sett! :) Kallt va det, men underbart & gå i solen. :) Efter promenaden fick jag följa med en av vännerna in till henne på Te'mys. Sen åkte vi till grannstan.

Igår då? Hm... fredagen kan sammanfattas med: Plugg! Å en promenad på 45 minuter. Om du undrar var mina steg har tagit vägen, ja stegen finns där men inte räknade av en stegräknare. Jag tog av mig den för den hoppar liksom fram själv. Trist. Å den nya som jag fick av en tidning, har jag inte fått fart på. Måste ställa in lite inställningar på den. Sen är jag fit for fight!

Hm. Kan meddela att killen som jag träffar med, vill ej ha mig som flickvän, utan som K.K. Hur det känns? Efter omständigheterna känns det bra. Jajja. vet ej vad jag ska säga mer om det. NU har han åkt & jobbat, & är borta i 6 veckor.

I morgon får jag e.v min biljett till Yusuf Islam/Cat Stevens! Yey! Luckoruset finns fortf. kvar i kroppen! :-)

Nä nu ska jag ta & gå. :)
Ha en lovely lördags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela