Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Helgen.

Publicerad 2011-02-06 21:30:55 i Fest/Kalas

Söndags kväll. Helgen är snart slut.

Jag har typ firat mig nu i en vecka känns det som. Nä, kalas varje dag sen i torsdags. Jag kan skriva att min födelsedag blev kalasbra. :) & gästerna verkade tycka om mina bakverk. :)
Fick många fina & bra presenter, trots att jag inte ville ha något. Jag måste ha varit snäll. ;)

Igår lördag kom min mor hon jobbade på torsdagskvällen, samt fredagskvällen. Hon köpte ju fyra blommor till mig i onsdags. Så jag trodde att jag inte skulle få något av henne igår. Tji fick jag, fick nya färgpatroner till min skrivare & 7 par strumpor. Blev paff att hon hade köpt mer. Hon hade slagit in paketen med handdukar, som kom från min mormor. :)

Min gudsons familj kom med. Gudsonen & hans syster fick Pizza (frys) & mamman & jag åt Köttfärspaj. Pappan stod & hjälpte till i Sporthallens kiosk. Presenten fick jag i måndags, massage. :)

Min syster & hennes pojkvän kom en stund med mot senare e.m. Trevligt & träffa pojkvännen, han verkade trevlig. Får hoppas att "står" ut med syrran ett tag till. ;)

Sen blev det ju dax för årets Melodifestival, jag är inget Big fan av det. Har varit, men nu tycker jag att det är mer fiasko. Jag tycker att de kan sända melodifestivalen en & samma kväll som förr.
Jag hejjade på Pernilla Andersson. :) Hon kom till Andra Chansen! Grannen/vännen gjorde mig sällskap.

Idag kom det fler folk som ville fira mig. :) Vänner var de. :)

Fick en Fredskalla, Lotter (som gav mig en vinst på 10 kronor). Mamman som hade köpt lotterna & jag skojade att vi skulle ta en weekend resa till Jamaica för vinsten. Jag får köpa fler lotter så kan vi ta den där weekend resan. ;)
Fick en Pärlhyacint + lite godis av två andra vänner med.
Sen kom två vänner till & deras dotter, av de fick jag en Blomgrupp. :)

Så nu är firandet av födelsedagen slut. :) Har varit trevligt & träffat alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela