Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Lägga av...

Publicerad 2011-02-23 11:50:06 i Allmänt

"stannar inne idag. Har en förkylning på g tror jag. :-(" Så skrev jag på min status rad på F.b idag. Sen gick jag & la mig på Spikmattan en stund. Har ryggvärk, mer snuva, mer halsvärk idag. :(

Så här kommenterade en vän om det: "Lägg av med det, du har inte tid för på fredag måste du vara kry"!

Mitt svar blev: "Ok, ska lägga av med det. *skäms för dig å de andra partybrudarna*" Behöver jag skriva att vännen gillade inlägget med? ;-)

Så nu ska jag lägga av att bli förkyld. Ok, då får jag ta det lugnt idag. Måste ändå plugga, har 2 matteprov i morgon. Nästa vecka har jag Sportlov.

Den som har ett svar på det här frågan kan gärna få svara:

Varför ska man (jag) har så svårt & börja plugga? Att liksom ta tag i det.

Nu ska jag värma på min lunch. Pasta (ja jag vet ska ju inte äta sånt, men vad ska jag ta när skafferiet & kylen är tom på annat), Pannbiff & egen gjord Brunsås. Jag gör en god sås! :) Ja, jag måste få skryta. Får man det? Det är tabu på det i vårt land. Men igentligen gör min far godare brunsås än min...

Ha en bra onsdag alla. Snart helg... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela