Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Lyckorus!!

Publicerad 2011-02-17 12:36:12 i Musik

JAAA!!

Ja jag ska åka till Sthlm & se Yusuf Islam eller som han hette innan Cat Stevens!!! LYCKORUS i kroppen!!

Hittade en artikel om honom i söndagens Expressen (du vet en sån där artikel där det står att en artist ska komma. På hans står det:
Cat Stevens
Efter mer än 30 år är han tillbaka med alla hitsen från hela karriären Enda konserten i Skandinavien
Yusuf in consert
Hovet - Stockholm
Lördag 7 Maj
Å lilla jag ska få se honom live!!! :-) En biljett kostar 750:-, jag tänkte vad saftigt för en biljett. Men sen kom jag på att jag fick en Presentbiljett på 400 :- av vänner när jag fyllde 30. Kollade på när den gick ut, 28/2 2011. Tur!
Så jag fick betala min Yusuf Islam biljett för 350:-!! Inte så tokigt va'?!

Så nu kan du gissa vad jag gör, ja TOKLÄNGTAR!! Får biljetten i morgon el. i helgen av brorsan, så då får du se bildbeviset. ;-)

Här har du hans hemsida: www.yusufislam.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela