Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Utmaning!

Publicerad 2011-02-03 00:33:45 i Allmänt

 Utmaningen:

Ta up den bok som ligger närmast och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Den här vägskylten visar avståndet i kilometer från Stockholm"- från min Matematikbok.

Vad är det senaste du såg på TV?

Mauro & Plura's Kök.
Bortsett från datorn, vad hör du nu?
"Hugger i sten" av Lars Winnerbäck.
När var du sensat utomhus och vad gjorde du då?
Tog in varor från mammas bil.
Vad har du på dig?
Bruna mysbyxor, en lime färgad T-shirt med Hello Kitty tryck på, vita strumpor med blåa blommor, gråa trosor & lila BH.
Vilken var den senaste film du såg?
Kan jag räkna Lars Winnerbäcks musik DVD? Nä, kanske inte det... Hm... det måste ha varit "Ett päron till farsa firar jul".

Har du ingen blogg, lämna svaren i en kommentar el. till mig i mail. :)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-02-03 11:35:27

Ta upp den bok som ligger närmast och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?



"Man har också inväntat rätt tillfälle att besegra Jediriddarna och ta kontroll över galaxen." - Sonens Star Wars Lego Bildlexikon



Vad är det senaste du såg på TV?: Wife Swap



Bortsett från datorn, vad hör du nu?: Sköldaddornas plaskande



När var du sensat utomhus och vad gjorde du då?: När jag tog in posten igår



Vad har du på dig?: Gråa mysbyxor, mannens orangea t-shirt och vita strumpor med körsbär på



Vilken var den senaste film du såg?: love, eat and pray



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela