Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

För en gångs skull

Publicerad 2011-01-12 21:28:26 i Allmänt

Tänker jag gå & lägga mig strax. Annars får jag hämta tändstickor som får vara stöd åt mina ögonlock, dessutom tror jag att det skulle bli jobbigt. Så jag går hellre & sover.

Tog en 40 minuters promenad strax efter 16.30, var awesome & komma ut igen & få in luft i lungorna. :)

Kände mig duktig efter promenaden.

Jag ska tänka på min goa vän i morgon, då hon ska ta bort sitt gips.
Hon råkade bryta sin fot i slutet av november, genom att bara dansa. Men efter en disskution, så tror jag att hon kan ha gjort liten skada i foten efter en arbetsskada.
Hon har suttit hemma, legat i sin "grotta" med en massa böcker & filmer. :) Jag har varit hos henne & besökt henne så hennes timmar ska gå fortare. Vilket hon har uppskattat.
Jag trodde hon hade stukat foten, för det sa hon själv den kvällen det hände. Men sen läste jag på hennes blogg att foten var av. :(
Så se upp för dansgolvet folk. Det kan göra så du kan få gips i 6 - 8 veckor. :(

Nä sängen va det.
ha en fin torsdag alla, en dag närmare lördag. :)

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-01-13 12:13:45

Nu är det väck, det attans gipset! :) Foten och benet är ingen vacker syn...

Tack för att du har varit här o fått mig på bättre humör, lämnat böcker o erbjudigt dig att gå ut med jycken. TACK!

Nu ska jag åka in och sitta hos mormor ett tag så att mamma får åka hem en stund.

Min lilla fina mormor :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela