Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Handbolls VM

Publicerad 2011-01-15 11:50:13 i Allmänt

Nu äter jag frukost, eller ja jag dricker bara upp tet nu, juicen har jag oxå kvar.
Det blev 2 smörgåsar med ost & tomat på. :) + Örtsalt på.

Ska ta fram snabeldrakarn & suga upp damm & annat skräp som inte ska va på golvet. Ska diska med min fantastiska diskborste med. :)
Vädrar gör jag redan! Bor man i en etta som jag, & sover i vardagsrummet. Så vill (iaf jag) öppna balkongdörren nästan på en gång efter att jag har vaknat så det får komma in ny frisk luft. :)

Idag blir det Matteplugg, ska få hjälp av min vän. Hon har lite mer hjärna än mig om man säger så. Division med rest ska vi försöka oss på... & det har jag inte räknat på 4 år. :/ Kommer inte i håg ett dugg.

Ja det är Handbolls VM med, i kväll spelar Sverige & Slovakien. Kan bli kul, jag gillar & se på Herrarnas handbolls matcher.

Igår lämnade en fin dam oss här på jorden. Hon har det bättre nu, för nu slipper hon lida mer. Hon hade cancer, jag tror hon har träffat sitt ena barnbarn nu & de två håller i hop nu. & jag tror de sitter på ett moln & tittar ner & dinglar med benen.

Jag tänker nu på dottern, sönerna, barnbarnen, barnbarnsbarnen. <3

KRAM till er alla anhöriga. Jag beklagar sorgen.

Vad har Du för planer för dagen & kvällen, vad då?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela