Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Presentation

Publicerad 2011-01-10 12:53:29 i Allmänt

Tänkte göra en liten presentation om mig så du kan få en liten bild av mig. Även om lite står i informationen.

Först & främst vill jag välkomna er varmt hit i vinterkylan (fast idag är det soligt & plusgrader). Jag hoppas att endel av mina gamla läsare som följde min gamla blogg hängde med över hit. :)
Hoppas du ska tycka om min nya blogg.

Jag är en tjej på 31 år, snart 32. Jag studerar 50 % på komvux här i byn, läser Matematik GRUV & Samhällskunskap B. För de andra 50%:en letar jag arbete.

Här i min blogg kommer jag skriva om det mesta, kanske inte det privataste, men mycket i alla fall.  Det du behöver veta mer om står i informationen.

Om du undrar över något, så tveka inte & fråga. :)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-01-10 13:36:36

Hej där,nu har iaf jag hittat hit=)) Kram på dej!

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-01-10 14:24:21

Jajamensan, här har du en läsare :)

Postat av: Lilly

Publicerad 2011-01-10 21:44:38

Jag hänger på! :)

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-01-10 23:01:16

Såklart man hakar på hit :)

Kraamz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela