Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Redan helg! :)

Publicerad 2011-01-12 14:29:45 i Allmänt

Natten till idag sov jag bättre än vad jag har gjort tidigare. :) Har somnat innan runt halv 5 - 5 om morgon. Nu i natt somnade jag snabbare. Fick en allergitablett så jag skulle bli lite mer trött och få bort lite oro.
Vakna vid 05.15, ett kort toabesök, utan att tända någon lampa (tänder jag lampor så får jag det svårare & somna om igen). Snart nog somna jag om igen. :)

Hade Mattelektion på f.m, efter det pratade jag med min Samhällslärare. :)

Har pysslat lite nu på e.m, igår började jag med lite inbjudan till familjemedlemmarna, som ska skickas till de i slutet av denna månad. Lika bra & få de färdiga.

Ska höra om min ena vän vill följa med på en promenad senare, så jag kan få mer luft. :)
Här har det kommit mer snö under natten & f.m. Så nu får man verkligen gå försiktigt, så man inte halkar. Har haft + grader så det har vart slask sen frös det på igen. :(

Ska passa på & förbereda middagen med tänkte jag så det går snabbare sen. :) Det blir Potatis (pressad) & Falukorv. + grönsaker.

Ja redan helg med! Matteläraren är ledig i morgon så då får vi jobba på egen hand. Men ledigt har jag inte, fullt upp med uppgifter. Ska göra Matteprov om en vecka, Multiplikation & Divisions prov... & jag fattar fortfarande noll. :/ Hoppas att jag kanske har lärt mig något efter det provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela