Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Återigen!

Publicerad 2011-07-29 12:23:25 i Allmänt

Vill jag tacka min fina vän Annelie för hjälpen av texttyp här på bloggen.
Jag fick veta hur jag kunde göra det, men sen gjorde jag lite fel ändå, men Annelie "städade" upp efter mig så det blev rätt. Blev nöjd nu med all text. Hoppas ni läsare kan läsa vad jag skriver. :) Annars får ni hojta till.



Idag är det 29:e juli, idag fyller mitt äldsta Kusinbarn år. Tänker på honom jättemycket, han blir 23 idag & han har en elak Cancerform som han har kämpat emot i 3 el. 4 år. :( Han mår just nu bra (som jag vet). Får e.v träffa hans föräldrar i morgon, får fråga min kusin då om han själv inte är där med.
Det är grymt att folk drabbas av cancer, oavsett ålder, men det känns mer grymt ju yngre folk är. Han är en kille som kämpar & är glad ändå. Han lever positivt & tränar lite för att bli starkare.

Grattis på din dag! :) Styrkekram till dig med.




Trots att det är fredag så känns det som lördag för min del. Men nu börjar jag fatta att det är Fredag! & det innebär Hanna Hellquist i radion idag + Nile City 105,6 i kväll på SVT 1, kl. 21.00. :)
& e.v att jag ska till min far i kväll. Får se hur jag gör.

 denna tittar fram idag & värmer! =)



Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-07-29 22:26:43

Ååå det är lugnt vännen! Glad man kan vara till hjälp ibland :) Blev ju jätte fint :) Inga problem att läsa texten, inte för mig iaf ;)



Ha en underbar ledig helg :)



Pözz & Kramz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela