Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Lite torka

Publicerad 2011-07-12 21:37:50 i Allmänt

Jo jag lever. Men bloggen har jag inte ägnat som första prio.

Kom hem sent igår kväll efter att jag jobbade, skulle e.v ha sovit hos vännen, men ändrade mig så jag tog bussen hem. :) Det va skönt & sova i sin egen säng.

Jag brukar slå på datorn direkt (ibland) när jag kommer hem el.när jag vaknar. Ja, jag erkänner det.
Va då, gör inte du det? ha ha.

Igår gjorde jag inte det, jag åt lite smörgås & mjölk, sen gick jag & la mig. Tror jag somna på en kvart. :)
Vaknade runt 07.00 i morse, men somna om till 10.00. Skönt.

Vid 11.00 kom min andra guldklimp (min yngsta brorsdotter) hit. Sen har dagen fortsatt i full fart. Jag & guldklimpen gick för att möta upp Emelie & dottern för en promenad, hm... promenaden blev till Konditori för att köpa en Take a away Kaffe, men just då kom regnat & det vräkte ner i en kvart säkert... så vi satte oss ner & väntade... sen gick vi in på konsum. Sen gick jag & guldklimpen in på biblioteket, sen hem. Så det va den promenaden...
Sen har det fortsatt regna & sol. Så planeringen för mig & guldklimpen sprack, för vi ville till stranden. Jajja, hon får komma en annan dag. :)

Annars är det lugnt här.

Tack för kommentaren Fanny, men nu hänger jag inte med vad du lärde dig. :) Tack för dina fina ord, ibland känner jag att jag vill inte skriva ett inlägg. Men sen kommer sånna fina kommentarer som din, & då vill jag fortsätta skriva. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela