Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ogillar!

Publicerad 2011-07-24 14:39:01 i Allmänt

Idag är det många (eller ja några saker) jag ogillar.

1. SJ, Banverket & vädret. Det gjorde så jag inte kunde åka till mina vänner & fira dottern. Jag fick gå hem igen. Tågförseningar i många städer. Tågen är inställda pga det åskvädret vi hade i fredags.

2. Terrorattacken i vårt grannland. Jag har inte skrivit om det tidigare, för jag har inte vetat så mycket, jag har följt nyheterna & jag har inte velat skrivit pga för jag vill ha mer info. Men nu har ju de tagit han som gjorde allt & han har erkänt att han har gjort båda dåden. Vilket är bra att han erkänner & att han lever med. Det kan ju va så att de tar självmord. Men nu letar de efter flera gärningsmän, men jag vet inte i skrivande stund hur det går i det. Självklart är det hemskt. Tänker på de anhöriga & de som bor i Norge. Har bekanta där, både i Oslo & i Norge. De som jag känner har klarat sig.

3. Mig själv.
Ja jag klantade till det för mig själv. & nu vet jag inte hur jag ska ordna till det igen. Jag fick ju hjälp av att byta texten här förra helgen. Nu i veckan började jag byta bakgrund & den texten försvann. & nu är det som vanligt ingen. Vilket jag inte vill ha. :(
Så om du läser detta Annelie så vill jag ha din hjälp igen. Då fixar vi som vi gjorde sist. Förlåt vännen!

Nu ska jag ta & dammsuga får e.v besök senare av fina Lina & hennes barn. :) Det ogillar jag inte! Lina är fin vän som jag älskar! Hennes barn är fina med.
Jag beslöt mig & stanna hemma idag & i kväll & sen gå upp tidigt i morgon så jag slipper besvära min vän. Hon sover nu, för hon ska jobba i natt. Skönare & sova hemma i min egen säng med. :)

Hoppas du har det bättre. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela