Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

B.B final & fin söndag

Publicerad 2011-06-05 13:44:03 i Allmänt

Vilken fin söndag vi har fått idag, något svalare & blåsigare (blåsten kommer väll från Norrland där det var tromber).
Jag har njutit på balkongen. :)

Ska ses med en vän. Ska ta min blåa fara & cykla till henne & hennes familj. :) Vi har inte setts ordentligt sen jag fyllde år. :)
Ska iaf ta & rensa ur ett skåp, ett skåp som jag borde rensat för ett tag sen. Där inne är det plastbunkar, plastskålar & dyligt. Ska kasta en del del kan jag tänka mig. Skönt.

Tänkte ta en rensartur i hemmet innan jag börjar jobba, så är det gjort. :) Härligt.

Jahap så har vi kommit till den dagen då årets Big Brother deltagare ska få en halv miljon kronor.
I år står det mellan tre grabbar, en från Hörby, en från Göteborg & en från Umeå.

  
  Hörby killen, Martin.      

Göteborgs killen, Peter.



Umeå killen, Simon.

Struntar du i att det är B.B final?! Var glad för det.
Jag ångrade att jag började titta... man blir ju beroende. Jag hejjar på Umeå killen, Simon, han har kört raka rör sen dag 1.

Om jag skulle delta i B.B el. en annan dokusåpa. Undra hur många av mina vänner skulle kolla då... Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela