Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Bebismys

Publicerad 2011-06-22 22:40:39 i Vänner

Det blev ingen lunchdejt eller någon städning. Så nu var det sagt. Fy på mig.

Det blev Medelhavspaj (med Mozarella ost & tomatpesto) paj från Felix. :) Till det hade jag en sallad som är gjord av: Vanlig sallad, ruccola sallad, romansallad, persilja, Vita bönor, kikärtor & andra små vita bönor som jag inte vet namnet på samt Vattenmelon. :) Kalasgott!

Efter det blev det en promenad med Emelie & hennes dotter (jag får ej lägga ut bilder på dottern på internet, så du får nöja dig & läsa). Vi tog en fika efter promenaden, så där ja så va den promenaden onödig... men men det är sommar & då får man äta lite gott mitt i veckan med. Så däso... en oskriven lag från mig. Jag ska försöka ge den som lag förslag när jag blir Statsminister! :)

Jag fick mysa med E's dotter. :) Mysnivån var på 10 av 10. :)

Å så har jag kryssat i Onsdag som favorit dag i min "favorit veckodag" lista. Idag kom min Amelia tidning!! =) Jippi! 4 nummer ska jag få samt: Ett halsband, en läppsalva, en poncho & ett armbandsur. :) Kan avslöja att gåvorna lockade mest... ;) Lördag är min andra favoritdag i veckan...

I morgon får jag mysa med en annan bebis med, Greta. Hon & hennes mamma samt storasyster kommer på fika. :) Greta är 2 månader & systern är snart 3 år. :) Mamman, ja hon är en underbar vän!
På e.m får jag fikagäster som är en nyfunnen vän & hennes ena son. :)

Snart eller det kan dröja längre, så blir jag Faster igen! Längtar! :)

Nä nu ska jag ta & kolla om mina vackra balkongblommor behöver ha vatten. Sen blir det sängen & boken. Vill vara pigg när jag ska få fikagäster hela dagen. :) Jag ska ej ta så mkt fika bröd, kanske något lite... ha ha jag får väll dansa extra mycket runt Midsommarstången på fredag för att få av alla kalorier...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela