Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

En hälsning!

Publicerad 2011-06-22 22:50:08 i Allmänt

Till Dig, från Mig!

Läs gärna det inlägget som heter "Barnen" som jag skrev igår, och tänk till inför helgen.

Jag hoppas en dag att de barn som far illa på Högtiderna vågar öppna sina munnar. Midsommar är en fin högtid som är till för att ha trevligt. Måste alkoholhaltiga vara med då??
Inte i mina ögon, speciellt när man är föräldrer!

Jag hoppas själv att jag kommer bli en bra mamma (svårt för mig & säga det nu, men jag kan ju alltid hoppas).

GLAD MIDSOMMAR!!

 Och så hoppas vi på denna & inte de där regnmolnen.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-06-23 15:19:51

Hoppas du får en underbar midsommar vännen=) Misstänker att den kommer att tillbringas vid en dansbana med en massa släkt och vänner ;=) Kram<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela