Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Driftstörningar

Publicerad 2011-03-02 23:48:50 i Allmänt

Vi har för tillfället driftstörningar som påverkar tjänsten. Vid besök på vissa bloggar kan man få meddelande om att bloggen är borttagen eller avslutad. Detta är felaktigt och varken bloggare eller läsare behöver oroa sig. Vi beklagar och hoppas vara igång igen så snart som möjligt.

Ville bara meddela er om detta, i fall om det har visats sig så här. Så snälla stanna. Bloggen är här, jag lovar! ;-)

Ville bara meddela att jag är här, men jag har inte bara hunnit bloggat. Har Sportlov nu, idag har jag tillbringat tid med min Gudson & min äldsta brorsdotter. Jag är så trött nu & jag känner av att jag är matt i kroppen med.
Så jag kommer igen i morgon & då skriver jag & berättar vad vi har gjort idag. :) Så håll utkik. :)

Hoppas Du har det bra.

Jag skänker tankar & energi kramar till SmallThingsInLife & Chaffismorsan, de behöver ha lite omtanke nu.
Kramar till er med, gullhönor! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela