Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

En stol & ett bord fram

Publicerad 2011-03-12 15:58:59 i Allmänt

Åh, ska det fortsätta som idag då får jag vårkänslor inom mig. För annars har jag inga vårkänslor på g. Det e ju bara 12:e mars & mkt kan ske än.

Tog en promenad med vännen/grannen idag till OK/Q8 (fast jag säger bara OK än). Köpte mig en Kaffe Latte där (den smaka bra trots att det va en liten fusk) vill ju ha en riktig sådan. Får vänta tills jag kommer till en större stad så jag kan få en riktig Kaffe Latte. :)
Drack Latten på vägen hem, var underbart & vandra efter landsvägen & njuta av latten & solen.
Har tvättstugan nu med, så jag har haft Trappmaraton på e.m, e nu inne på sista maskinen så jag ska ner & tömma sen njuta av att jag har varit duktig idag. :)

Medans jag var i källaren så tog jag upp en stol & bordet till balkongen. Kan ju va lite mysigt & sitta där korta stunder om nu solen vill komma fram mer.

Idag skulle min farfar fyllt år med. :) Han gick bort 1983 så jag har ej så många minnen med honom, men jag kommer i håg honom som en skoj frisk & glad människa. :) Funderar gå & tända ett ljus för farfar på Kyrkogården med. :) ♥

Idag är det lite jubelium med. Men ett inte så roligt. Idag är det 19 år sen jag, min mor & min ena bror flytta från barndomsbyn till hit. Så det är alltså 19 år sen mina föräldrar skilde sig. :( När vi flyttade ner så bodde vi 3 i en 5 rums & köks lgh. över byns Biograf. :)

Vad har Du gjort idag?

Kommentarer

Postat av: Elllen

Publicerad 2011-03-13 16:42:03

Grattis till vår farfar :)<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela