Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min torsdag

Publicerad 2011-03-25 16:51:09 i Allmänt

den började bra. Blev upphämtad av brorsan & hans familj. Åkte till far & hans sambo.
Tog en kort promenad där ute. :) De hade köpt en ny bil. En Volvo V70, snygg bil. :) Brorssonen var go & glad. Hon hade slutat vara lika blyg för mig nu. :)

På kvällen var jag hem till en nyfunnen vän. :) Hon flyttade hit i årsskiftet med sina söner. Hon fick en blomma av mig som en försenad Inflyttningspresent & födelsedagspresent. :) Vi fikade & pratade lite. :)
Hoppas vi kan ses mer så jag får lära känna henne bättre.

Vi har en gemensam vän, + att vi gick på samma Gymnasieskola, vi är födda samma år med så när jag träffade henne första gången (för cirka 5 år sen) så visste jag vem hon var. :) & hon kände igen mig med.

Idag fredag då:
Jag har mest slöat & läst bok. Läste ut boken idag. :) Härligt så nu får jag börja på en ny. :) Kna inte välja vilken, tror det står mellan Morgan Allings självbiografi eller första boken av Svensk Maffia.

Nä nu blir det tvättstugan, roligt att ha den på en fredagskväll. Äsch jag ska bara vara hemma. Måste tvätta ändå, ska ut & lufta mina lurviga i morgon. :) Ska hem till en vän på f-fest sen ut på det ena lokala stället & kolla på ett lokalt band. :)

Nä ta & ta tunnan & springa till tvättstugan. Varför säger man Tvättstugan, det är ju ingen stuga. Hm. Ska ta & tänka på grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela