Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ny vecka, nya tag & nya förväntningar.

Publicerad 2011-03-14 17:22:38 i Allmänt

Jo jag lever. Har bara inte haft insperation för att skriva här. :(

Idag har jag haft en bra måndag. Pluggat på f.m, gick bra. :) Hittat mycket fakta till min Konfliktanalys. :) Tack Cissi för länken, den var toppen. :)

Efter skolan gick jag hem & åt lunch, sen cykla jag till Malin & pratade & pratade. :) Efter en stund kom hennes vän med. :)
Vi satt ute på altanen & njöt av solen & drack kaffe. :)

Efter det tog jag & en vän en promenad. :) Lovely!

Vad händer i veckan då?

Tisd. Skola, sen kalas för min brorsdotter som fyller 6 år. :) Lilla Stora Filippa. :) Fasters andra Guldklimp.
Onsd. Skola.
Torsd. Skola. Badhuset på kvällen.
Fred. ?
Lörd. & Sönd. ?.

Nä nu ska jag avverka diskberget som har vuxit här... Konstigt det där är... Den dagen jag får tag på den som ställer till här hemma, ja då e det synd om den... Ha ha.

Skickar Energi & kramar till min fina vän som jag tycker synd om. Hon ligger hemma med Magsjuka... des för innan hade hon influensan å dess för innan va hon hemma för en bruten fot.
Skickar även Energi & kramar till en annan vän som har nyss blivit frisk från Magsjukan. Tycker synd om henne med.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-03-14 20:19:30

Härligt att du haft en bra dag Linda!=) Imorgon börjar jag jobba igen,känns som man varit sjuk en evighet! Hoppas du klarar dig från äckelsjukan! Kram på dej!

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-03-14 22:06:13

Tack för omtanken, kära vän <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela