Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Söndag.

Publicerad 2011-03-20 23:12:42 i Allmänt

Har tagit det mest lugnt idag. Jag gick till farmor vid lunch. Hon & jag lunchade i hop, hon tog upp 2 matlådor från hennes restaurang hon har på sitt serviceboende. Kotlett, potatis & potatismos (hon tog en av varje för att testa), sås & grönsaker. Efterrätt blev Persikor med grädde. Allt var gott. :)
Upptäckte att det var lite smuligt på golven så jag tog & dammsög lite i köket så hon slipper gå runt i det. Tog & dammsög av balkongen med, & ställde ordning en stol åt henne så hon kan sitta & njuta. :)

Efter det besökte jag mina syskons mamma, vi hade inte setts på länge. :) Syrran va hemma, men henne märkte man inte av. Instängd på rummet. Ja jag va lika dan när jag var 15 år. Brorsan lyste med sin frånvaro.

Har bara slappat sen nu i kväll. Hann klart med Konfliktanalysen igår, lämnade in den med. Så det kändes helt befriande. :) Älskar att analysera men i bland finns det ämnen som man inte vill analysera om. Det va både och med Libyen. Får se hur det går nu för herr Kadaffi (hans namn stavas olika) & hans män.

Nä nu ska jag bara kolla f.b & bloggar sen gå & lägga mig. Har börjar läst "Änklingen" av Ray Kluun. Så jag kan knappt slita mig från boken. Kan varmt rekomendera den om du inte har läst den. Den är fortsättnings boken av "En sorts kärlek".

Hoppas du hade en fin söndag.

Ja min lördags kväll var fin & trevlig. :) Vi pratade & pratade & myste. :) Tack tjejer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela