Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Yes!

Publicerad 2011-03-07 23:22:51 i Allmänt

Tack Phil Collins för allt & alla bra & fina låtar! Synd att du inte fortsätter. Idag gick han i "graven", han lägger av som artist fick jag veta via P3 nu i kväll, hörde nå't om det tidigare med. Vem kommer glömma "Another Day In Paradise" bland annat, inte jag.

Jag satt upp till 01.30 natten till idag & kämpade med Argumentaanalysen om högstadieskolan i byn. Lämnade in den då med. Nu i kväll fick jag veta att den är granskad av läraren. Jättebra kämpat skrev hon! Därmed med andra ord är den KLAR nu!! Studiefrågorna till Massmedia är dock inte granskade. Så jag får vänta. Men en tegelsten ramlade av axlarna. :)
Nu ska jag hoppa på nästa analysering, ska göra en Konfliktanalys. Fick i uppgift & skriva om Libyen. Oj oj, letade på källor idag, ska till skolan i morgopn & leta mer.

Åh, tårarna fälldes nu i kväll med, en ny serie på tv 4 började idag, "En unge i minuten". En serie i 10 delar som utspelas från BB i Västerås.

Nä nu ska jag facebooka & kolla bloggar sen sova.
Natti natti.



Kommentarer

Postat av: Elllen

Publicerad 2011-03-08 18:52:01

Jo jag får väl stada lite då :)

Oh nejj jag ska inte göra mina egna Converse, men om jag skulle göra egna så skulle de vara leopardmönstrade! Helt klart ! :)

Men har hört att det inte är bra att använta Converse för fötterna, det kan bli fel på fötterna när man blir äldre :/ Så därför kommer inte jag skaffa såna på ett tag ändå :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela