Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Heeelt sluuut

Publicerad 2011-05-11 23:51:04 i Allmänt

Vad är det med mig???

Jag kan sova hur mkt som helst & hur länge som helst med. Yrseln har jag kvar med till & från. Kan detta bero på min mens? Äntligen kom den, dne var försenad igen... å äntligen är den som den ska vara. Tog iaf en järntablett idag, ska fortsätta med det i veckan. Hoppas jag blir piggare.

Idag gick jag till skolan, igår orkade jag inte. Pallade inte helt enkelt hade mensvärk deluxe då. :( Förklarade för läraren idag varför jag inte kom igår, hon förstod mig sa hon.

På e.m kom min yngsta brorsdotter hit, hon va hemma från förskolan. Hon har halsfluss stackarn. :( Vi gick & vattnade blommor på kyrkogården hos min mormor & morfar. Filippa vattnade. :)
Sen gick vi en liten promenad & handlade glass, sen hem. Hon lekte paparatsi (hm vet ej hur det stavas) med min kamera. Fick se sen vilka bilder hon hade tagit... jag kan radera hälften... ha ha. Jag lät henne hålla på så hade hon nåt roligt & göra innan hon skulle bli hämtad. Hon var iaf pigg av sig.

Nä jag ska gå & sova nu. Ska till skolan imorgon, sista skoldagen för denna vecka! :) Efter skolan ska jag till Emelie & hjälpa henne med dottern. :) 3 månader är dottern! Gissa om jag längtar, jag älskar små bebisar! :)
Så gissa om jag längtar massor tills jag ska bli faster igen. :)

Kommentarer

Postat av: Carin - Gravid vecka 32

Publicerad 2011-05-12 14:56:11

Hoppas du blir piggare! Har du många syskonbarn?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela