Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ingen söndagsångest

Publicerad 2011-05-15 18:52:41 i Allmänt

Jag har slutat & fått ångest för det är söndag. Det fick jag den 24 april. :) Jo det beror på att jag har ingen skola på måndagar. :) Vilket är skönt.

Men ändå vill jag ha något & göra då jag inte är i skolan. Klättrar snart på mina väggar här hemma. Ska nog skaffa sånna där Ribbstolar hit snart så jag kan klättra runt som en Apa. Ha ha.
Eller ännu bättre, linbana till min granne snett nedanför mig så jag kan åka till henne när jag behöver sällskap. Ha ha.
Nej jag drygar nu. Ett jobb skulle passa perfekt! =) Just nu kan jag tänka mig & jobba med vad som helst, skulle va roligt & testa på något nytt. :)

Idag tog jag & grannen tilllika vännen en promenad på en timme. :)

Nä nu ska jag ta & diska sen ska jag nog slappa i soffan.

I morgon ska jag e.v träffa en nära vän som är superglad numera. Jag lär ta mig något som jag kan gå rakt på, för hemma henne finns det bara rosa moln nu... ha ha ja hon är nykär! :) 2 plankor passar nog bra, jag får flytta med de när jag ska förflytta mig...

Kram!

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-05-16 00:55:41

Ha ha, ja plankor måste du ha! Här är det fluffigt värre :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela