Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Off knappen är online.

Publicerad 2011-05-01 14:44:41 i Fest/Kalas

Nu är det bättre än tidigare idag. Somna runt 4 i morse... vet inte när jag kom hem, höll inte koll på tiden. För en gångs skull. Ha ha
Hade det kalastrevligt på f-festen! de som va där känner jag bra, å jag känner mig trygg med de med. :) Efter f-festen gick vi mot det ena utestället vi har här i vår by. Inget & hurra för, men jag ger de sen stark tummen upp som lägger sina själar i att fixa så vi bybor får det roligt i bland! Samtidigt hade ett annat uteställe en trubadur med. :) Efter att ena stället stängde tog jag mina runda fötter ner till det andra stället, där det blev mer dans! :)

Så i dag är Offknappen online kan man säga.

Det ringde på dörren här för ett tag sen, men jag öppnade inte. Fick se en pojke på runt 9 - 10 år så gick & sålde något, trodde det va Majblommor. Men fick veta sen att han sålde Expressen + Bilagan! :) Tusan att jag inte öppnade tänkte jag. Han hade varit mycket trevlig av sig sa min grannen/vän. :)

Ringde brorsan för en stund sen, tänkte bara höra när jag fick komma till de i veckan för jag ville åka tidigare så jag kan stanna längre i Stockholm. Passa på & få en minisemester! :) Bestämde en dag med honom, men jag tror jag har ångrat mig. Vill nog åka en dag tidigare. :)

Fick beröm igår med. :) För vad tänker du nu? Jo min blogg. =) SmallThingsInLife var det som berömde mig. Hon är en go tjej som jag inte känner så väl, men jag tycker vi ska ändra på det! ;) Eller vad säger du STIL?! Hon tycker jag har kämparlågor av guld när det gäller skolan. För jag kämpar & kämpar så jag gråter blod i bland.
Senast förra helgen blev jag hånad för mitt problem med matematiken... Vilket jag blev ledsen för men jag stod på mig & förklarade för den personen som hånade mig hur jag tänkte.

Nä nu är det dax & rycka upp sig Rocktjejen.

Kommentarer

Postat av: Klokegård - Designa ditt Liv!

Publicerad 2011-05-01 19:00:45

Tack för en rolig kväll igår. Hoppas att du mår bra!



Ha en underbar söndag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela