Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Thank you!

Publicerad 2011-05-12 21:01:35 i Allmänt

Thank you Mark Zuckerberg för du grundade Facebook!! :)

Jag hörde om facebook sommaren 2007, tänkte då jaha vad är det då? Jag surfade in på sidan, men blev inte ett dugg intreserad av att anmäla mig som användare.
I september samma år frågade 2 vänner mig om jag var medlem. "Nej", jag har nyss avslutat medlemskapet på Lunarstorm, så nu vill jag inte bli med i något" svarade jag.
Men när jag kom hem 45 min. senare var jag medlem i Facebook.
Några gånger har jag ångrat mig att jag gick med i det, ja visst jag kan ta bort mig. Men sen har fecbook något bra, det är att man heter det man heter. & inget påhittat nickname. :)

Herregud vad jag har hittat gamla klasskompisar sen skolan, vilket är skoj. :) Idag sprang jag på en gammal klasskompis sen högstadiet! Vilket var skoj, för henne sakande jag efter den tiden. :)

Men i bland blir jag sååå trött på folks statusar. Tänkte inaktivera mitt konto snart där. Får se hur länge jag kan hålla mig borta.

Nä nu ska jag se en dokumentär på 4:an om Ätstörningar.

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela