Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Varför?

Publicerad 2011-05-10 17:31:06 i Allmänt

Måndagen pallade jag inte skriva ett inlägg. Var på möte hos A.F (Arbetsförmedlingen), efter det tog jag mig en promenad med Emelie & hennes dotter. Dottern var vaken när vi träffades, typ 2:a gången jag ser hennes ögon. :) Hon kunde inte sova för det var för varmt.
Vi gick säkert nån timme, sen satte oss ner & tog en Kaffe, men då ville dottern det. Efter en liten stund tog jag dottern & vaggade så Emelie skulle få lite avlastning. Dottern har blivit mkt mammig, men hos mig gnällde hon ytterst lite. Jag är väl gjord för att ta hand om barn. Så jag höll henne en stund, när hon lades sig i vagnen igen så somnade hon. Men kaffet drack vi ej upp för det kunde vi inte.

Kvällen tillbringade jag hemma i lugnt tillstånd. Har haft yrsel till & från sen i fredags. Inte sådär jättemkt men tillräckligt mkt för att jag ska störa mig på det.

Idag tisdag skule jag till skolan, men vaknade med en dundermensvärk! :( Så jag sov 30 min. innan jag skulle gå på lektion, men efter 30 min. hade inte värken gett med sig, så jag stannade hemma. Jag kände bara för att sova, så vetekudden värmdes & jag sov i flera timmar.
Yrseln är kvar, otäckt. Kan bero på flera orsaker.

Nu väntar jag på att Bulgurn ska koka klart sen ska jag göra en Bulgur Kyckling sallad. :)
Slänger in receptet senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela