Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Fyra.

Publicerad 2011-11-05 19:24:13 i Jobbiga saker

Nu står det fyra ljus tända på byns kyrkogård som jag har tänt. Kan säga att dessa fyra ljus har tusentals andra ljus som sällskap.
Det är så vackert så här dags på året. Hela kyrkogården lyser upp. :)

Jag tände för min mormor & morfar, mitt kusinbarn, bekanten som hastigt lämnade oss & Sara, min gamla klasskompis som förlorade sin kamp mot cancern.



<3 Vila i frid Mormor, Morfar, Sara, Mattias & Johannes. <3

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-11-05 20:56:36

Åå va fint!! Är ganska ledsen över att jag inte har kunnat ta mig till Nykroppa denna helg där min farmor och farfar, gammelmormor, granne och en gammal vän ligger och vilar i frid på kyrkogården!! Hade mer än gärna varit vid Bromma kyrkogård och tänt ljus hos mormor & morfar vilar också!! Får åka till minneslunden imorrn här i Hagfors och tända ljus för alla, + min brors svärmor som gick bort i mars!!



Hoppas allt ör bra med dig annars!! Längesen vi hördes av nu!! Puss & kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela