Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Nystädat hem.

Publicerad 2011-11-17 22:42:07 i Vänner

Idag har jag hunnit med en promenad på en timme med Emelie & hennes dotter. :) Var härligt men lite kyligt. Efter halva vägen blev det varmt.

Kom hem & jag städade, åh vad det är skönt med ett nystädat hem! Underbart! Synd att man ska städa om någon dag igen. :( men men så är livet.

I eftermiddags kom Therése med, jag & hon hade inte setts sen i juni. :/ Jag har verkligen saknat henne! & om ett tag ska hon & hennes sambo få sitt andra barn. :) & Miranda blir storasyster. :)

Efter besöket drog jag hem till Malin, där var även Linda & Tess. :) Det hela slutade med pizza & tjejkväll på byn. :) Promenadsstråks gatan eller vad man kan kalla den gatan som går i genom centrum. Alla butiker hade öppet längre & man fick kolla lite. :) Jag fyndade inget, för pengarna var hemma.

I morgon kommer min andra Guldklimp hit, vi ska ha bara mysa & ta det lungt. Vi pratade om att vi kunde julpyssla lite, får se om guldklimpen vill det.

Nä, nu funderar jag gå & kolla på film. Funderar på en av mina Winnerbäcks DVD:er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela