Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tvättat deluxe

Publicerad 2011-11-21 22:50:46 i Allmänt

Herregud säger jag... Igår hade jag tvättstugan bokad från 17.00 - 22.00, sen bokade jag dagens förmiddag tur. Sen upptäckte jag att jag kunde lika gärna tvätta mer som jag inte brukar tvätta så ofta.

Jag har ett skynke i mellan ingången från hallen till vardagsrummet, det skynket tog jag ner & tvättade. Skönt. Tvättade hallmattan med. Skönt. Sen alla köksstols dynor, för jag byter dynor när det blir frammåt julen. Så nu ligger juldynorna framme.

Så jag avslutade tvättningen 17.00 idag... 24 timmar senare är jag klar... ha ha. & ja i bland kan det var trevligt & tvätta, men nu vill jag inte se tvättstugan på en månad känns det som.
Men skönt & få tvättat.

Tog fram juldukar & julgardinerna, ska stryka de.

& sen har jag postat ansökan till att få vara Timvikarie. :) Får hoppas att jag får jobba. :) Längtar efter det!! =)

Annars har jag inte gjort så mycket.

Ha en fin tisdag alla.

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-11-22 18:23:52

Ha ha, snacka om tvättdag! :D

Lycka till med jobbansökningarna :)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela