Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min söndag.

Publicerad 2011-10-23 22:55:46 i Vänner

Började med en 2 timmars promenad med grannen/vännen. Vi tog med våra kameror & gick ut i det vackra vädret. Solen sken & vi blev svettiga.
Vi fotograferade lite olika motiv. :) jag kan säga att jag började tycka om trädens färger så här dags på hösten för cirka 2- 3 år sen kanske. Kanske lite längre tillbaks med.

Fick i hop fina bilder iaf. :)

Kom hem, åt lunch, sen följde jag med Lina & hennes barn till Linas föräldrar. :) Efter det bar det av till Annika & hennes familj på fika. :) Härligt en dag med kompis häng! :) Jag hamna i Thailand & i ett sjukhus när jag var hos Annika & hennes familj. :) Äldsta barnet hade lekt att ena delen av vardagsrummet var Thailand. :) Sen blev det sjukhus där & jag fick sprutor i ansiktet, armen & ögonen. Men frisk blev jag. :)

Efter det bar det hem & slängde i mig mat, & slängde i tvätt i tvättmaskinen. Sen i väg till grannstan på Innebandymatch. Min ena bror & hans lag spelade. A-laget, div. 3 tyvärr blev det förlust. :( Men grabbarna kämpade på bra. :)

Nu blir det sängposition, sen upp & jobba. :)

Hoppas Du hade en bra vecka, det hade jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela