Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Lär dig om mig.

Publicerad 2011-09-21 21:38:51 i Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 37
2. Vem var den senaste du träffade? Samuel
3. Hur lång är du? 162,5 cm.
4. Vilken var den senaste film du såg? Grabben i graven bredvid. (den visades på tv'n)
5. Vem ringde du senast? Min farmor.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Tjo. Nästa helg vill jag. Men det får ni bestämma. – till min ena svägerska.
7. Vad är dagens planer? När jag svarar på detta är klockan 17.30, så jag får säga kvällen i stället. Jag ska kolla bloggar, kolla facebook, diska, duscha & titta på tv.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Förra tisdagen.
11. Vilken ögonfärg har du? Brun/gröna
12. När vaknade du idag? 04.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Ekuddens camping.
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka bakgator
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har ett fast arbete, har barn, gift & bor i hus. Eller så är jag hemlös & lever på Socialbidrag.
17. Vad skrämde dig som barn? Katter, ormar (kan inte på annat)
18. Vem fick dig att skratta senast? Oj det kommer jag inte ihåg.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan. (men ibland har jag t-shirts).
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på årstiden.
25. Är du social? Ja.
26. Vilken är din favoritglass? Isglass.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala skulder. & investera.
28. Tycker du om kinamat? Ja.
29. Tycker du om kaffe? Ja.
30. Vad dricker du till frukost? Te el. kaffe.
31. Sover du på någon särskild sida? Magen.
32. Kan du spela poker? Ja.
33. Tycker du om att mysa? Ja.
34. Är du en beroendemänniska? Det beror på vad.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
36. Vill du ha barn? Vet inte.
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
39. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Inredningssaker, hygienartiklar & kläder.
41. Äger du dyra smycken? Nej.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ugnstekta grönsaker & lax.
43. Vem är den roligaste människan du känner? Hm... svårt. Känner flera som kan klassas som roliga. Kan ej välja. 
44. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett ärr (som är synligt). Det är efter min operation för Njurbäcken inflammation sen jag var bebis, ärret sitter på de nedre regionen.
45. Vad har du för ringsignal? Is this Love med Bob Marley.
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, inte som jag vet.
47. Flirtar du mycket? Nej.
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos en vän.  
49. Kan du byta olja på bilen? Ja, kanske. Men jag har inget körkort.
50. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Äger inte ens ett körkort.
51. Vilken var den senaste bok du läste? Svensk Maffia (den första boken).
52. Läser du dagstidningen? Ibland. (läser då på internet).
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
54. Dansar du i bilen? Ja, beror på vad för musik det är.
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3.
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att jag kunde komma på mötet på A.F.
57. När var du i kyrkan senast? När min syster slutade nian i år.
58. Vad ska du göra nu? Kolla bloggar.

Kommentarer

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-09-24 23:24:39

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)



Ha en fin lördagskväll!

Kram! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela