Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Måndag den 26:e

Publicerad 2011-09-26 16:52:32 i Vänner

Tjo hej.

Minns du mig? Ja jag har inte skrivit något vettigt på några dagar. Nej, nu skojade jag.
Skrev ju vettigt igår, fick en Award av en läsare (antar jag).

Hur har jag det?

Jag har det bra (nu kan jag säga att det är bra). Kände av halsont på jobbet idag, men nu är den borta. *Hoppas*
Kom hem runt halv 4, ska till jobbet snart igen, det ska bli Ljusparty där.

Får se om jag kommer beställa något. Ska på Ljusparty om några veckor. :) Ja Lena jag kommer på ditt Ljusparty. :)

Jag var ut i helgen som var här i byn & luftade mina lurviga (ja de är lurviga...) jag hade det trevligt till en början. Sen blev det mindre trevligt. Men men så är det väll här i byn, alltid ska man träffa på någon ska vara tuffare.

Träffade på min Kusin, hennes man & mitt kusinbarn. :) Det var kul & se de. Jag gick direkt fram till kusinen & kramade om henne. Jag frågade inte hur det var. Jag vet det redan, & det var säkert 50 andra som frågade den frasen. Jag frågade inte ens hennes man el. kusinbarnet. Jag & kusinbarnet tog varandra i händerna & hälsade.

Helgen har förövrigt innehållt vänbesök, var hem till Lina & hennes familj. :) Sambons bror var där med. Var till farmor med i lörd. träffade min bror & äldsta brorssonen då med. :) Brorssonen var lite blyg, men ändå ville han leka med mig. Vi lekte "Titt ut".
Han blir 2 år på fredag! =) & brorsan blir 30 nästa vecka...

Nä nu ska jag avsluta.
Ha en bra måndagskväll.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-09-27 09:17:52

Kanon Linda,då ses vi =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela