Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Maximal otur.

Publicerad 2011-09-27 17:01:05 i Allmänt

Dagen har vart bra. Har fått gjort lite nytt idag. :) Hjälpte till & packa Matlådor till företag & privatpersoner. Var roligt. :)

Sen stod jag för det mesta i disken... stort sett hela dagen. Jag grovhackade Vitkål på morgonen. Vissa av kålen är lika stora som fotbollar typ... skulle behöva ha Sumaraj svärd för att kunna dela på de...

Fick gå till jobbet i morse. Igår kväll var det Ljusparty på jobbet, cyklade hem i godan ro. Skulle ta en annan väg hem, cyklade via en liten cyeklväg. Helt plötsligt for det in en grej hörde jag i framhjulet & satte sig fast på däcket. Jag stannade & kollade. Det var en liten genomskilig plastgrej med 2 spikar... & spikarna kördes rakt in i hjulet... när jag tog ut den så hörde jag hur det pyste... så jag fick gå hem resten av vägen.

Så jag tog en promenad till & från jobbet idag. Var rätt skönt & gå. :) Solen lyste så skönt på vägen hem. :)

Väntar på att Malin ska höra av sig, vi ska e.v gå & simma! =) Det blir premiär. :)

Nä nu ska jag ta & äta lite.

Ha en bra tisdagskväll.

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-27 23:03:51

Nå, blev det lite simning?

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-09-28 11:07:31

Neeej va ledsamt med cykeln!! Tråkigt när det händer!!



Sv: Både Molly coh Tilde blev dåliga! Ögoninflammation, hostiga, snuviga och inatt hade Tilde ont i ena örat :(

Så idag är jag hemma och vabbar!! Enda dagen jag behöver göra det. De andra dagarna löser det sig galant ändå! Matthias är ledig imorrn och på fredag hinner jag hem innan han börjar jobba. I måndags och tisdags började han eftermiddag, så då hann Jonna och Moa hem innan han skulle iväg!! Dom är verkligen toppen bra storasystrar!!



Hämtar min award nu också :) Tusen Tack!! Blir en rejäl utmaning ;)



Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela