Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Titta vad jag har gjort! =)

Publicerad 2011-09-12 23:49:26 i Mitt hem!

Titta! Nu har jag köpt krukor som hänger på väggen i vardagsrummet. & i de har jag planterat i mina Murgrönor som jag hade i ena blomlådan på balkongen under sommaren. Nu har de fått kommit in, så nu får ni läsare hålla tummar & tår att båda ska leva & frodas! =)

Ja jag, vet de hamna på lite olika avstånd från tavlan... men jag jobbar inte som "avståndsmätare" utan som "Fritidsforskare... ha ha.

Jag tyckte det blev snyggare när blommorna inte hängde likadant nedåt.

I fredags när jag tog hand om min ena brorsdotter så var vi i en lekpark. Tog ett kort på henne där tror jag.

  

När vi gick hemmåt så gick vi förbi Vattentornet. Då fick vi se en Ekorre som klättrade upp för en tall.

  Ja där sitter Artur. :) Vad gullig han är va'?! Eller är det en Ylva?!

Den dagen jag var & klapp mig, så köpte jag en fin ljuslykta som jag har i vardagsrumsfönstret.

 Älskade den redan i butiken, köpte den på Indiska.

Istället för "vanliga" lampor så har jag ljuslyktor nu i vardagsrumsfönstret. Den andra ser ut så här, den kommer från Partylite.

  Motivet passar bra, om några veckor är det Älgjakt igen.

Jag har nästan hellre ljuslyktor i fönstret i stället för "vanliga" lampor nu under hösten, det blir mysigare. :)

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-13 10:49:31

Finns u inget mysigare än tända ljus

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela