Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tom

Publicerad 2011-09-07 13:40:49 i Jobbiga saker

Idag känner jag mig totalt tom & dum.

Gjorde en grej igår, ja det får jag äta upp. Jag har bett om ursäkt. Mer kan jag inte göra.
Förstår om de blev besvikna. Skäms gör jag med.

Tom är jag nu inom mig.

Har kanske fattat nu, vad vet jag? Är det så här det ska kännas & förlora en närstående? Jag förlorade min momor för 6 år sen, jag kände mig tom & så då med. Jag tänker på henne nu, hon gick bort av äldredom. Detta känns tvärtom, & ja det är ju klart, han blev bara 23 år.

Tittar in på hans facebook, han måste ha varit omtyckt. Många fina ord & hälsningar. Tittar in på hans brors med, han får med fina hälsningar. Samt kusinen.

Nä jag måste ta & göra något nu. Hade lust för en stund sen & lägga mig & sova.
Men nu lyser solen & jag vill ut & gå. Så jag ska ut & gå.

Nä fixa lite kaffe kanske, sen en promenad.

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-09-09 22:17:48

Oj!! Låter inge vidare!! Men att kunna be om ursäkt för nått man gjort, som har vart fel, är ett av de starkaste ting man kan göra tycker jag!! Så strongt gjort av dig tycker jag!!



Förstår verkligen det känns tomt!! Som jag alltid sagt; Det finns ingen Gud!!



Sv: Tack hjärtat!! Blev riktigt nöjd faktiskt :)



Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela