Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

En mysig grej.

Publicerad 2012-02-19 23:46:50 i Vänner

Glömde berätta att jag, Lina & hennes barn var igår till ena grannstadens badhus! :)

Det var ett tråkigt väder, snö regn blandat väder... snön droppade & det var mulet.
Vad passar bättre då än att åka till ett badhus??

Jag var nervös innan vi åkte för jag visste inte hur vattenvana barnen var.
Vi var där kanske i 1 ½ timme, det räckte för båda barnen blev trötta snart. & vad duktiga de var med!
Det var mysigt & få åka med en vän som jag har kännt hela mitt liv & hennes barn & bara få njuta av värmen när snön yr ute.
Njöt verkligen när jag var i den varmaste bassängen & jag såg snön utanför.

Tack Lina!
Följde med Lina & barnen hem sen, för jag skulle gratulera den stolta 5 åringen i efterskott. :) Han blev nöjd med filmen (det var två fimer i en DVD box el. fodral el. vad man säger), en bil & Strössel. :)
Fick god mat med! Hur ofta äter man svensk husmanskost på en lördag kväll? Vi åt Köttfärslimpa. :) Maten fick betyg 5 av 5. :)

Nä, nu ska jag gå & nanna.

Såg på Big Brother, men har inga kommentarer. :/ hm... nä min bekant skulle passa bättre där inne än vissa andra deltagare! Ja jag känner en som hade skickat in ansökan som blev uppringd 4 gånger, men hon tackade nej.

Kommentarer

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-20 20:07:01

sv: Det är la inte så svårt, bara att spela in ju :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela