Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Helgipsat...

Publicerad 2012-02-25 21:50:31 i Tankar

Är det någon som jag ska tycka synd om så är det min Tredje Guldklimp!

Förra helgen så var han & hela familj på kalas på ett sånt där "Lek & Bus land", han åkte rutchekana med sin mamma. & han råkade falla frammåt när han kom ner & mamman råkade hamna på honom. :(

Det slutade med att han fick åka till akuten & få helgipsat ben... han fick en spricka i ena benet som är under knät. 2 veckor sa doktorn att gipset skulle va på.
Idag hade tydligen gipset gått sönder. & nu får han kanske ha gips 5 veckor till...

2 år & ha gips på ett ben... han kan inte göra något. Han får inte gå, han kan åla sig fram. Han kan inte leka med kompisarna, han kan vara på förskolan, men brorsan är pappaledig så då är han hemma med pappa & lillebror.
Så just nu tycker jag synd om honom.

Vill så gärna åka dit & kunna avlasta brorsan & svägerskan.

Faster tänker på dig Fabbe! <3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela