Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

& så kommer den dagen...

Publicerad 2012-02-13 22:34:55 i Tankar

Ja "Alla Hjärtans Dag".

Du som har följt min blogg hela tiden el. bara lusläst mina inlägg. Kanske vet att jag är en av alla som tycker att den dagen är jobbig för de som inte har en partner & dela den med.

Visst jag vet att jag e.v kommer få sms av vänner. Men jag menar jag är ensam & ingen partner kommer hit med något till mig. Ja bitter kanske du kan kalla mig, men nu är det så jag känner.
Varför ha en en dag om året där alla ska uppmärksamma vänner/partner hur mycket man tycker om varandra.
Nej, jag är emot den dagen, för jag tycker det är så överreklamerat!
För i morgon förväntar man sig att ens vän/partner ska ge något. Det skulle betyda 150 % mer för min del om man skulle uppmärksamma sin partner/vän en helt vanlig Torsdag el. en Söndag.

Men så bitter är jag inte, jag kommer skicka sms till de som jag vill. Ja ni bloggläsare kommer få något med.

Ville bara dela med mina tankar.
Förlåt, men det är så jag tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela