Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tips mottages, tack!

Publicerad 2012-02-27 16:10:46 i Tips

Om man har en utväxt s.k "Bob-frisyr", tjockt hår, många olika frisyr tankar.

VAD ska man då ha för frisyr när man har beställt en ny klipptid?

Har du något bra tips till en som är rund i ansiktet (och med en dubbelhaka).

Dessa frisyrer har jag haft:

Superlångt, medellångt, pasch (vet ej stavningen), superkort, "BOB-frisyr".
& jag har hört av folk att jag passar i både långt & kort, personligen föredrar jag kort för jag kan göra mer med håret då. Håret är så tjockt så jag kan liksom inte göra något när det är längre.

Har en idé på en frisyr nu, men ska tänka igenom på olika val innan två veckor. Har bokat klipptid, så om två veckor ska jag ha bestämt mig.


// En virrig bloggerska.

Kommentarer

Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Publicerad 2012-02-27 21:18:42

Haha... va rolig du är.



Tror att frissan kommer kunna fixa till både en snygg färg och en bra friss som du passar i!!



Allt klär en skönhet du vet! ;)



kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela