Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Vegetariskt.

Publicerad 2012-02-22 21:22:51 i Recept

Oj, förlåt mina fina läsare. Jag har inte skrivit något på några dagar såg jag. :(

Ibland är jag så osugen & skriva här pga jag inte har något nytt & berätta.

Behöver ha lite roligt i mitt liv (ja jag har det redan, men du hajjar nog vad jag menar).

I lörd. när jag va hos Lina & hennes familj så tänkte hon göra Kikärtsbiffar, men det blev Köttfärslimpa.
Idag fixade jag Kikärtsbiffar! & vad goda de blev med! :) Första gången jag gjorde sådana med, det var lätt & göra med.

Jag dokumenterade steg för steg. Ha lite tålamod så slänger jag ut bilderna här sen + receptet. Hittade det på internet.
Till de hade jag Quinoa (kanske fel stavning), Tzakziki, rivna morötter. Blev gott! Så den maträtten ska jag göra fler gånger. :)

Var & tränade nu i kväll med, första gången på lång tid känns det som, har varit förkyld så jag ville ej. + att tränaren var sjuk med. Men nu körde jag igen & det var lika kul denna gång med. :)

Fick ventalationen rensad med idag, fast en grej i fläktskåpet var trasig så de återkommer i morgon igen. Så när den är fixad så kanske jag märker skillnad när jag har fläkten på.
Hörs att ventalationen är rensad...

Idag kom mitt Thåström album med!! =) Snabb leverans, tack CDON.com, det gillar jag! Så det var inte sista gången jag beställde därifrån. Nu väntar jag på nästa paket, får hoppas att det hinner komma innan helgen. Äldsta guldklimpen fyller på lördag, så jag vill ju kunna ge henne presenten.

Nej, nu ska jag inta soffposition.
Hoppas Du har det bra!

TACK för alla kommentarer!! Är dålig & tacka för de, ska skärpa mig.


 Ett fång blommor till Dig min fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela