Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Hallå!

Publicerad 2012-01-12 23:51:50 i Allmänt

Ja, jo jag lever! Promise.

Har det hänt något nytt i mitt liv? Nja, jag har fullgjort mina planer för igår & idag. Jippi! :)
Har nu sökt 15 jobb i vårt avlånga land. Sen får jag se om någon vill ha just mig.

Om du bor i Stockholm, svara på denna fråga då:
Vet du någon sida på internet som lägger ut Inneboendelägenheter?
Jag vill bara veta det, har sökt jobb bla. i Sthlm. Jag vill bara vara beredd.

Idag var jag & simmade i 30 min. med. Lovely!

Igår kväll kom min granne/vän hem, hon har varit i Egypten i en vecka. :) Fick två snapsglas & en flaska JP Chenet (röd) av henne. Tack grannen! :)

I morgon ska jag hämta min äldsta Guldklimp från skolan, sen ska vi hem hit & fixa lite mellanmål. Hon ville att vi skulle gå till badhuset & bada, så det ska vi också göra. :)

Jag ska hinna med en promenad med, men det hinner jag med.
Ska till grannen på fika med, hon fyllde år igår. Hon fick en Glasskulptur av mig (en likadan som jag fick av Gudsonensfamilj i julklapp) fast med texten "Grattis".

Ha en fin fredag & helg alla.
I mrogon kväll blir det På Spåret här hemma för hela slanten, mina favoriter ska va med igen, Christer Lundberg & Morgan Larsson, de som har radioprogrammet "Christer" på P3. Vet dock ej vilka de ska tävla mot, men det tror jag struntar i va... ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela