Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Känslosam dag.

Publicerad 2012-03-05 14:44:00 i Jobbiga saker

Hej, jo jag lever. Men har inte direkt haft så mycket & skriva om.

Kom på i helgen att jag skulle ju ha lagt ut olika recept. Men har glömt bort det, får se när jag lägger in de.
saknar lite blogginsperation, känner att jag skriver lite trista inlägg & då vill jag inte sitta & skriva sådana inlägg.

Idag blir dagens inlägg inget roligt heller, men mina känslor vill bara komma ut. Tårar har redan fällts, & mina tankar är ej 100 % stabila.

Idag är det 6 månader sen mitt kusinbarn lämnade oss. :( <3 Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vill skriva så mycket men inget kommer liksom ut. Vill få ut det, men hur jag ska formulera mig är svårt.
Har tittat in på hans F.B logg, han har fina hälsningar där från sina vänner & från sin bror.
Kusinbarnet var en älskad person, han lämnade oss med stor saknad. Han kämpade i flera år, han blev frisk men sen kom den där jäkla (ursäkta svordomen) cancern igen. Han som hade hela livet framför sig, bara 23 år.
Livet är bra orättvist.
Tänker mycket på honom, idag tänker jag extra mycket på honom.

Igår träffade jag brordern, kul & se honom.

Nä nu ska jag gå & tända ljus för kusinbarnet. Samt för mormor & morfar.

Vi ses i Nangijala mitt kära kusinbarn.



- Kusinbarnet höll på AIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela