Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Torka...

Publicerad 2012-03-26 07:31:16 i Allmänt

Hej bloggen & alla (de få läsare som har kanske vågat stanna kvar)!

Hoppas du mår bra. :) & att helgen har varit bra.

Jag har det bra, mår bra med. Ja det gör jag, konstigt nog. Även om jag kände mig negativ förra veckan, men jag vet vad det beror på. Har inte riktigt förstått än, men det landar väll.
Tänker inte skriva ut här i bloggen vad, för det är för privat. Inget med mig.

Vad har hänt under helgen då?
Ja fredagen (ja det va ju inte helg, ja jo halva), var på kursen, åkte hem med ett leende på läpparna. :) Kom hem, gjorde inte så mycket.
Lördagen gjorde jag inte heller så mycket. Tog en promenad på kvällskvisten. :)
Fick kalassköna gympaskor av en vän som hon inte kunde ha. :) Men gud vad sköna de var!
Söndagen var jag till en vän & fikade, sen hem till andra vänner efter. Blev kvar där ett tag. :)
Njöt av solen både lörd. & sönd. med. Tog på mig västen så nu är den invigd med! =)

Nej, nu ska jag facebooka & sen är det hög tid & gå mot bussen.
Ha en fin måndag!
Kram på det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela